Kampanie telefoniczne a  scenariusze w aplikacji CRM

Kampanie telefoniczne a scenariusze w aplikacji CRM

Prowadzanie kampanii telefonicznych jest wciąż jednym z najskuteczniejszych sposób kontaktu z klientem. To jednocześnie bardzo trudna i wymagająca dla handlowca forma komunikacji. Jak robić to dobrze? Podstawą jest właściwie przygotowany scenariusz, który uwzględnia różne kierunki rozwoju rozmowy i przewiduje rozwiązania potencjalnych trudnych momentów, które mogą czekać handlowca.

Aplikacja do planowania zadań i zarządzania zadaniami – mpCRM Online

Aplikacja do planowania zadań i zarządzania zadaniami – mpCRM Online

Dobry plan dnia i lista „to do” są podstawą organizacji pracy w zasadzie na każdym stanowisku. Planer powinien być prosty w obsłudze i umożliwiać zarządzanie zarówno zadaniami służbowymi, jak i związanymi z życiem osobistym. Funkcjonalne narzędzie pozwoli na dostęp z poziomu różnych urządzeń i współdzielenie danych. Sprawdź, jak mpCRM Online pomoże Ci uporządkować codzienne zadania!

Jak system CRM rozwinie marketing w Twojej firmie?

Jak system CRM rozwinie marketing w Twojej firmie?

Dziś w biznesie kluczem do sukcesu jest nie tylko produkt czy usługa, lecz także sposób, w jaki marka komunikuje się z klientami i styl, w jakim buduje relacje z nimi. Działania reklamowe powinny być spójne i uporządkowane. Trzeba nimi umiejętnie zarządzać. Aby to było możliwe, potrzebujesz systemu CRM, który pomoże zorganizować i przeprowadzić wszystkie działania marketingowe w firmie. Jak dokładnie? Czytaj dalej!