Aplikacja do planowania zadań i zarządzania zadaniami – mpCRM Online

Aplikacja do planowania zadań i zarządzania zadaniami – mpCRM Online

Dobry plan dnia i lista „to do” są podstawą organizacji pracy w zasadzie na każdym stanowisku. Planer powinien być prosty w obsłudze i umożliwiać zarządzanie zarówno zadaniami służbowymi, jak i związanymi z życiem osobistym. Funkcjonalne narzędzie pozwoli na dostęp z poziomu różnych urządzeń i współdzielenie danych. Sprawdź, jak mpCRM Online pomoże Ci uporządkować codzienne zadania!

Najważniejsze cechy aplikacji do zarządzania zadaniami:

Kluczowe we właściwym zarządzaniu zadaniami jest narzędzie, w którym zadania planujemy. Dodawanie, edycja i monitorowanie realizacji zadań to podstawowe funkcje, których oczekuje się od rozwiązań takich jak elektroniczne planery, check listy czy listy „to do”. Nowoczesne aplikacje potrafią dużo więcej!

  1. Opis do zadania – poza określeniem tytułu (nazwy), rodzaju (spotkanie, telefon, projekt, zadanie itp.) daty i miejsca mpCRM Online umożliwia utworzenie opisu zadania. Dzięki tej notatce nie umkną Ci żadne szczegóły, a osoba, której delegujesz zadanie, nie będzie musiała o nic dopytywać.

  2. Edycja – wprowadzone zadania możesz zmieniać, zachowując czytelność wpisu.

  3. Delegowanie zadań – tworzenie zadań dla innych użytkowników aplikacji pozwoli podzielić pracę nad projektem między członkami zespołu oraz szybko przejąć obowiązki w razie absencji któregoś z pracowników.

  4. Podzadania – łatwe dodawanie podzadań pozwoli na rozbicie dużego zadania na mniejsze. Dzięki temu jeszcze precyzyjniej zaplanujesz pracę i zweryfikujesz jej realizację na różnych etapach.

  5. Przypisywanie zadań do kontrahenta – jeśli pracujesz na zadaniach związanych z obsługą klientów, możliwość przypisania konkretnego zadania do danego kontrahenta usprawni Twoją pracę i wyeliminuje konieczność ręcznego zapisywania danych. Dodatkowo powiązanie z kontrahentem sprawi, że z widoku zadania w łatwy sposób przejdziesz do widoku kontrahenta.

  6. Zdarzenia związane z zadaniem – zadania mogą być proste i szybkie w realizacji, np. umówienie spotkania z partnerem biznesowym, a jednocześnie mogą wymagać kilku czynności, np. dwóch lub trzech prób kontaktu telefonicznego. Możliwość odnotowywania zdarzeń do zadań umożliwi zachowanie wszystkich szczegółów związanych z realizacją zadania, co może mieć kluczowe znaczenie podczas weryfikacji zaangażowania pracownika lub analizy czasu realizacji zadania.

  7. Kalendarz – aplikacja mpCRM Online w widoku głównym umożliwia wyświetlenie kalendarza, w którym widoczne będą wszystkie wprowadzone w aplikacji zadania. Ma także sekcję Asystent Lori, w której wyświetlają się wszystkie zaplanowane na dany dzień zadania. Z poziomu Asystenta oraz kalendarza można od razu przejść do widoku danego zadania.

  8. Statusy – nadawanie zadaniom statusów zapewnia przejrzyste śledzenie postępów w realizacji zadań.

  9. Etykiety – nadawanie zadaniom etykiet pomoże w podzieleniu zadań na, np.: prywatne, służbowe, długoterminowe itp.

  10. Kategorie – grupowanie zadań na kategorie pozwoli jeszcze lepiej uporządkować zadania i sprawniej nimi zarządzać.

  11. Wyszukiwarka – dostępna w widoku zadań wyszukiwarka umożliwi szybkie odnalezienie potrzebnego zadania.

  12. Filtrowanie i sortowanie zadań – opcje filtrowania i sortowania wprowadzonych rekordów – w tym przypadku zadań – pozwolą szybko przeszukać bazę danych.

  13. Wizualizacja zadań – zadania można wyświetlać na dwa sposoby – w formie tabeli lub kafelek.

  14. Nadawanie priorytetów – zadania moją swoje priorytety. Domyślnie każde ma priorytet „standardowy””, ale możesz go zmienić na „wysoki” lub „niski” w zależności od potrzeb.

Widok zadań

Aplikacje do zarządzania zadaniami powinny być nie tylko funkcjonalne, lecz także jak najbardziej estetycznie. Kluczowe jest, aby jak najwięcej informacji uzyskać zaledwie jednym spojrzeniem na listę zadań. Dlatego zatrzymajmy się na chwilę na kwestii wizualizacji zadań w mpCRM Online. Zadania można wyświetlać na dwa sposoby – w formie tabelki lub kafelek. Każdy z nich ma swoich zwolenników.

Tabela z zadaniami

Domyślnie zadania w aplikacji wyświetlane są właśnie w formie tabeli, którą możesz sortować po kolumnach, np.:

  • status
  • rodzaj
  • priorytet
  • data rozpoczęcia
  • data zakończenia
  • opiekun.

Widok zawiera także możliwość filtrowania po statusie, rodzaju, dacie rozpoczęcia, zakończenia itp. W przypadku dat filtr można ustawić na konkretny dzień, miesiąc, rok lub wskazać zakres dat, który nas interesuje.

Tablica z zadaniami

Zadania możesz wyświetlać także w nowoczesnej formie kafelek.

Każdemu zadaniu poza statusem możesz określić priorytet, a także etykietę oraz kolor, co wpływa na sposób wyświetlania zadań. Dzięki temu wystarczy jedno spojrzenie, aby ocenić, ile zdań powinniśmy zrealizować dziś, ile jest pilnych, ile związanych stricte z pracą, a ile z prywatną częścią życia.

Co ważne, widok kafelkowy również umożliwia filtrowanie rekordów.

Często pracujesz na zadaniach? Te najważniejsze, do których wracasz lub których realizację zaplanowałeś na dłuższy czas, możesz przypiąć. Dzięki temu do zadania przejdziesz wprost z bocznego menu - Nawigacja.

Sam moduł Zadania możesz dodać do sekcji Ulubione w Nawigacji.

Sztuczna inteligencja a planowanie zadań

mpCRM Online umożliwi Ci szczegółowe planowanie rozbudowanych zadań. Jednocześnie dzięki wsparciu sztucznej inteligencji (AI) planowanie zadań może trwać zaledwie kilka sekund. Wystarczy, że wyślesz krótki komunikat Lori – Asystentowi mpCRM Online, który działa w oparciu o sztuczną inteligencję (AI).

W jaki sposób szybko zaplanować zadanie i dodać je do kalendarza?

Wystarczy kliknąć ikonkę robota (lub wcisnąć F11) i wywołać okno chatu z Lori. Z Lori możesz rozmawiać językiem naturalnym, czyli tak, jak ze swoimi współpracownikami… Różnica w rozmowie z Lori polega na tym, że możesz pominąć zwroty grzecznościowe. Lori wystarczy hasło:

„Spotkanie z Marcinem Kowalskim z BinSoft jutro 12.00”.

W odpowiedzi na Twoją wiadomość, Asystent AI utworzy odpowiednie zadanie – spotkanie i doda je do kalendarza. Proste, prawda?

Aplikacja do planowania zadań - dlaczego mpCRM Online?

mpCRM Online to nie tylko tablica do planowania zadań. Aplikacja pomoże Ci zanotować i zaplanować w kalendarzu prostą czynność oraz poprowadzić złożony projekt oraz kampanię.

W odróżnieniu od konkurencyjnych usług, mpCRM Online pozwala na:

  1. Obsługę nieograniczonej ilości zadań

  2. Pracę wielu użytkowników

  3. Gromadzenie i współdzielenie wszystkich danych w jednej aplikacji i w jednej bazie danych

  4. Czat ze współpracownikami

  5. Automatyzację pracy dzięki sztucznej inteligencji AI i systemowi reguł

  6. Przechowywanie danych w zabezpieczonej bazie, z którą połączenie jest zawsze szyfrowane odpowiednim algorytmem

  7. Pracę na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu – obsługa urządzeń z systemem macOS, Windows, Android, iOS

  8. Darmowy okres próbny

  9. Korzystanie z aplikacji w różnych wersjach językowych

  10. Możliwość wyboru pojemności przestrzeni dyskowej w przypadku aplikacji on-line.

Co ważne, mpCRM Online umożliwia nie tylko planowanie zadań, lecz także kompleksową obsługę relacji z klientami – od etapu kampanii reklamowej po wygenerowanie oferty wraz z odnotowywaniem każdego kontaktu z klientem.

Pracujesz w mpFirma? Ciesz się funkcjonalnościami mpCRM Online w ramach Twojej aktualnej licencji!

Udostępnij